منابع
- افشاری، محسن و شهرام پوردیهیمی (1394). «توالی معنادار فعالیتها در مسکن؛ مطالعۀ موردی ایل قشقایی». مطالعات معماری ایران. ش7. صص5ـ18.
- بهمنی، پروین (1382). «نگاهی به موسیقی ایل قشقایی». عروس هنر. اسفندماه. ش28. صص41ـ43.
- دهقانیان، جواد، اسدالله نوروزی و مهناز پارسانسب (1395). «ریختشناسی قصههای قشقایی براساس نظریۀ ساختگرایی». فرهنگ و ادبیات عامه. س4. ش10. صص113ـ139.
- علینژادبولوردی، فضلالله و خلیل بهرامیقصرچشمی (1395). «تبیین عرفانی فرهنگ و ادبیات قشقایی». مطالعات ادبیات، عرفان و فلسفه. د2. ش1ـ2. صص339ـ366.
- محمدتبار، مریم و محمدرضا حسنایی (1397). «تأثیر ادبیات شفاهی بر دستبافتههای عشایر قشقایی». پژوهش هنر. ش15.صص27ـ38.
- نصراصفهانی، جهانگیر (1379). «نگاهی به تاریخچۀ رقص در ایران». مقام موسیقایی. ش8. صص8ـ43.
- نظری، علیاشرف و میلاد یزدانپناه (1398). «ساخت سیاسی اجتماعی ایل و بازنمایی سازوکارهای مشروعیت بخش قدرت: مطالعۀ موردی ایل قشقایی». تحقیقات فرهنگی ایران. ش46. صص185ـ212.
- Afshari, M. & Pour Ebrahim, Sh. (2016). "Significant sequence of everyday activities at home: The case study of Qashqaei Clan". Studies in Iranian Architecture. Vol. 7, pp. 5-18.
- Alinejad Bolverdi, F. & Bahrami Ghasr Chesghmi, Kh. (2017). "Mystic explanation of Qashqaei’s culture and literature". Studies on Literature, Mysticism and Philosophy. Vol. 1 & 2. pp. 339-366.
- Bahmani, P. (2004). "A review of Qashqaeei music". Aroose – Honar. Vol. 1. pp. 41-43.
- Bertrand, D. (2000). Semiotics of Literature: An Introduction. Paris: Nathan.
- Chandler, D. (1994). Semiotics for Beginners. University of Wales.
- Coquet, J.C. (1997). The Quest for Meaning: The Language in Question. Presses Universitaires de France-PUF.
- Dehqanian, J. Noroozi, A. & Parsanasab, M. (2017). "Morphology of Qashqaei tales based on structural theory". Culture and Folk Literature. Vol. 10. pp. 113-139.
- Ekman, P. Sorenson, E.R. & Friesen, W.V. (1969). "Pan Cultural Elements in Facial Displays of Emotion". Science. 164 (3875). pp. 86-88.
- Floch J.-M. (1986). Visual Identities. Paris: Puf.
- Fontanille, J. (2004). Figures of Body. Paris: Maisonneuve et Larose.
- Genette, G. (1994). Artistic Work . Paris: Seuil.
- Greimas, A.J. (1970). On Meaning. Paris: Seuil.
___________ (1968). "The Practice of Body Language". Langages. No. 10. Juin.
- Greimas. A.J. et J. Courtés (1979). Semiotics. Logical Dictionary of Theory of Language. Volume 1. Paris: Hachette.
- Hanna, J.P. (1977). "To Dance is Human: Some Psychobiological Bases of an Expressive Form" in Jacques Fontanille (2004). Figures of Body. Paris: Maisonneuve et Larose.
- Kotov, K. & Kull, K. (2006). "Semiosphere versus Biosphere". Encyclopedia of Language and Linguistics. pp.194-199.
- Lansowski, E. (2010). "Regimes of Space". Nouveau Acte Sémiotique, No. 113 .PULIM.
- Lotman, Y.M. (1990). Universe of the Mind. A Semiotic Theory of Culture. London: IB Taurus.
____________(2005). On the Semiosphere. Translated into English by: Wilma Clark. Limoges, PULIM.
- Marrone, G. (2007). "Natural world, between Body and Cultures". Vol. 34. Issue 1. Canada, Department of arts and humanities-University of Québec in Chicoutimi.
- Martinet, A. (1949). "Linguistic Double Articulation". Travaux du Cercle linguistique de Copenhague. 5. pp. 30-37.
- Merleau-Ponty, M. (1996). Phenomenology of Perception. Motilal Banarsidass Publishe.
- Mohammad Tabar, M. & Hassanaei, M. (2019). "On the effect of oral literature on Ghashghayi handcrafts". Art Research. Vol. 15. pp. 27-38.
- Nasr Esfahani, J. (2019). "An overview on the history of Qashqaei dance in Iran". Music Maqam. Vol. 8. 8-43.
- Nazari, A. & Yazdanpanah, M. (2019). "Socio-political Construction of Clan and its Legitimate Representation of Mechanisms of Power: The Case Study of Qashqaei Clan". Cultural Research of Iran. No. 46. pp.185-212.
- Rastier, F. (2001). "Action and Signification. Towards the Semiotics of Culture". Journal of the Anthropologists. French Association of Anthropology. No. 85-86. pp. 183-219.
- Shairi, H. & Fontanille, J. (2001). "Semiotic Approach of look: Two Traces from Contemporary Iran". Nouveaux Actes Sémiotiques. PULI M.
- Sonesson, G. (1997). "The Limits of Nature and Culture in Cultural Semiotics". in Papers from the Fourth Bi-annual Meeting of the Swedish Society for Semiotic Studies, Linköping University, December. Retrieved from:www. arthist. lu. se/kultsem/sonesson/CultSem1. html.
__________ (1998). "The Concept of Text in Cultural Semiotics". Σημειωτκή-Sign Systems Studies. Vol. 26. No. 1. pp. 83-114.
- Tarasti, E. (2009). Fundamentals of Existential Semiotics. Editions: L'Harmattan.
- Zilberberg, C. (2006). Elements of Tensive Grammar. Limoges, PULIM.