- داورپناه، ابوسعید، علوی، سیدحمیدرضا و عباسعلی رستمینسب (1390). «جسم، روح و نفس از دیدگاه امام محمد غزالی و توماس آکویناس». ادیان و عرفان. س۴۴. ش۱. صص۹۳- ۹۴.
- رحیمی جعفری، مجید (1397). «تحلیل کارکرد بینارسانهای و بیناجسمی در گفتمان نمایشی: رویکرد نشانه ـ معناشناختی». پایاننامۀ دکتری. دانشگاه تهران.
- سجودی، فرزان (1387). نشانهشناسی کاربردی (ویرایش دوم). تهران: علم.
- شعیری، حمیدرضا (1385). تجزیه و تحلیل نشانه ـ معناشناختی گفتمان. چ۱. تهران: سمت.
- ـــــــــــــــــ (1394). «نشانه ـ معناشناسی حایلهای گفتمانی». فرهنگ امروز.
- غزالی، محمدبن محمد (1361). کیمیای سعادت. ج۱. تهران: طلوع.
- فلسفۀ تعلیم و تربیت (۱۳۷۲). دفتر همکاری حوزه و دانشگاه، با همکاری علیمحمد کاردان و دیگران. تهران: سمت.
- فورتیر، مارک (1388). نظریه در تئاتر. ترجمة فرزان سجودی و نریمان افشاری. تهران: سورۀ مهر.
- گرمس، آلژیرداس ژولین (1389). نقصان معنا. ترجمۀ حمیدرضا شعیری. تهران: علم.
- لینچ، کوین (1395). سیمای شهر. ترجمۀ منوچهر مزینی. چ۲۲. تهران: دانشگاه تهران.
- مطهری، مرتضی (1383). مجموعهآثار. ج5 (شرح منظومه). چ۷. تهران: صدرا.
- معین، محمد (1375). فرهنگ فارسی (متوسط). ج۱. چ۱۰. تهران: امیرکبیر.
- ویلسون، جی. رابرت (1374). «بنیادگذاران تئاتر نوین: گفتوگو با آنتونن آرتو». ترجمۀ هوشنگ آزادیور. فصلنامۀ هنر. ش24. صص۵۳۱- ۵۳۸.
- Brocca, Chantal (2017). “The History of Runway Fashion: From Salons to Superstars”. in Eluxe Magazine. Issue 11. The Spring Summer Fashion Issue. London. pp 80-83.
- Evans, Caroline (2013). The Mechanical Smile: Modernism and the First Fashion Shows in France and America, 1900-1929. London: Yale University Press.
- Fortini, Amanda (2006). “How the Runway Took Off: A brief history of the fashion show”. in slate.com.
- Paolucci, Claudio (2011). Quelques réflexions sur les énoncés: textes, pratiques et cultures.Nouveaux Actes Sémiotiques [en ligne]. Recherches sémiotiques.Disponible sur:
http://revues.unilim.fr/nas/document.php?id=3513 (consulté le 29/09/2011)