بیضایی، بهرام (1397). مجلس قربانی سنمّار. تهران: روشنگران و مطالعات زنان.## تودورف، تزوتان (1382) . بوطیقای ساختارگرا. ترجمۀ محمد نبوی. تهران: آگه.## حاجیآقابابایی، محمدرضا (1398). روایتشناسی؛ نظریه و کاربرد. تهران: مهراندیش.## شعیری، حمیدرضا (1391). مبانی معناشناسی نوین. تهران: سمت.## فیستر، مانفرد (1395). نظریه و تحلیل درام. ترجمۀ مهدی نصرالهزاده. تهران: مینوی خرد.## محبی، پرستو (1398). روایتشناسی درام. تهران: جام زرین.## محبی، پرستو، محمدباقر قهرمانی و محمدجعفر یوسفیان کناری (1397). «بازگویی در برابر بازنمایی؛ تحلیل جلوههای روایتگری در منتخبی از نمایشنامههای بهرام بیضایی». نامۀ هنرهای نمایشی و موسیقی. س 8. ش 16. صص 37ـ53.## محبی، پرستو، محمدباقر قهرمانی و بهروز محمودی بختیاری (1393). «سیر تکاملی مطالعات نظری روایتشناسی در درام». کتاب صحنه. س 16. ش 96. صص 5ـ18.## مکوئیلان، مارتین(1395). گزیدۀ مقالات روایت. ترجمۀ فتاح محمدی. تهران: مینوی خرد.## Alber, J., et al. (2012). "What is Unnatural about Unnatural Narratology: A Response to Monika Fludernik". Narrative. Ohio State University Press. Vol. 20. No. 3. pp. 371-382.## Beyzaei, B. (2018). The convention of Sennemar’s homicide (in Farsi). Tehran: Roshangaran and Women Studies.## Culler, J. (2018). "Naturalization in ‘Natural’ Narratology". Partial Answers: Journal of Literature and the History of Ideas. Vol. 16. No. 2. pp. 291-302.## Fludernik, M. (2013). Conversational Narration-Oral Narration: The Living Handbook of Narratology, Peter Huhn et al. (Eds.). Hamburg: Hamburg University.## Fludernik, M. (2009). An Introduction to Narratology. London and New York: Routledge.## Fludernik, M. (2008). Narrative and Drama: Theorizing Narrativity. John Pier and Jose Garcia Landa (Eds.), Berlin: Walterde Gruyter.## Fludernik, M. (1996). Toward a Natural Narratology. London and New York: Routledge.## Haji Agha-Babaei, M. (2019). Narratology; Theory and Practice (in Farsi). Tehran: Mehrandish.## John, M. (2001). "Narrative Voice and Agency in Drama: Aspects of Narratology in Drama". New Literary History. Vol. 32. No. 3. pp. 659-679.## MacQuillan, M. (2016). The Narrative Reader (in Farsi). Fattah Mohammadi (Tr.). Tehran: Minoye Kherad.## Mohebi, P. (2019). Narratology of Drama (in Farsi). Tehran: Jame Zarrin. Mohebi, P., Ghahremani, M., & Yousefian Kenari, M. (2018). "Diegesis vs. Mimesis; The Analysis of Narrative Aspects in Selected Works by Bahram Beyzai" (in Farsi). Journal of Dramatic Arts and Music. Vol. 8. No. 18. pp. 37-53.## Mohebi, P., Ghahremani, M., & Mahmoodi-Bakhtiari, B. (2014). "The path of improvements in Study of Narratology of Drama "(in Farsi). Ketabe Sahne. Vol. 16. No. 96. pp. 5-18.## Pfister, M. (2016). The Theory and Analysis of Drama (in Farsi). Mahdi Nasrollah-zadeh (Tr.). Tehran: Minoye Kherad.## Richardson, B. (2007). "Drama and Narrative". In David Herman (Ed.). The Cambridge Companion to Narrative. Cambridge University Press. pp. 155-142.## Shairi, H. R. (2012). The Prerequisites of Modern Semiotics (in Farsi). Tehran: Samt.## Talajooy, S. (2013). "Guest Editor’s Introduction: Beyzaie’s Formation, Forms and Themes". Iranian Studies. Vol. 46. No. 5. pp. 689-693.## Talajooy, S. (2013). "Indigenous Performing Traditions in Post-revolutionary Iranian Theater Authors". Iranian Studies. Vol. 44. No. 4. pp. 497-519.## Todorov, T. (2003). Introduction to Poetics (in Farsi). Mohammad Nabavi (Tr.). Tehran: Agah.##