معین، م.ب. (1396). ابعاد گمشدۀ معنا در نشانهشناسی روایی کلاسیک. تهران: علمی و فرهنگی.##پیراویونک، م. (1389). پدیدارشناسی نزد مرلوپونتی. تهران: پرسش.##خبازی کناری، م.، و سبطی، ص. (1395). بدنمندی در پدیدارشناسی هوسرل، مرلوپونتی و لویناس. حکمت و فلسفه، 3، 75-98.##رحیمی جعفری، م.، و شعیری، ح.ر. (1389). از ابرسوژه تا ناسوژه: جلوههای متناوب قدرت در نمایشنامۀ سیاها اثر ژان ژنه. نقد زبان و ادبیات خارجی، 4، 1-18.##زنجانبر، ا.ح.، و عباسی، ع. (1399). سبکشناسی «دگردیسی جسمانه» در داستانهای کودک بر پایۀ نظام گفتمان تنشی. جستارهای زبانی، 4 (58)، 49-74.##سولومون، ر. (1379). فلسفۀ اروپایی؛ طلوع و افول خود. ترجمۀ س. حنایی کاشانی. تهران: قصیدهسرا.##شایگانفر، ن. (1397). تجربۀ هنرمندانه در پدیدارشناسی مرلوپونتی. تهران: هرمس.##شعیری، ح.ر. (1398الف). تجزیه و تحلیل نشانه ـ معناشناختی گفتمان. تهران: سمت.##شعیری، ح.ر. (1398ب). تحلیل نشانه ـ معناشناختی گفتمان اجتماعی مُد: از عقلمحوری تا آرمانگرایی. زبانشناسی اجتماعی، 2، 31ـ37.##شکری، م. (1391). هوسرل، مرلوپونتی و مفهوم تن. حکمت و فلسفه، 2، 41-56.##کریمی، ف. (1398). تحلیل سوژه در ادبیات داستانی پسامدرن ایران. تهران: روزنه.##کلگ، ا. (1383). چهارچوبهای قدرت. ترجمۀ م. یونسی. تهران: پژوهشکدۀ مطالعات راهبردی.##گرمس، آ. ژ. (1389). نقصان معنا. ترجمۀ ح.ر. شعیری. تهران: علم.##مانی، خ. (1392). دلقک و حشرات دیگر. کابل: زریاب.##مکهیل، ب. (1395). داستان پسامدرنیستی. تهران: ققنوس.##مهرنگار، م.، مهرنگار، م.، چیتی، ر.، خدایار، ا.، و فهیمی فر، ا. (1392). تحلیل ترانشانهای دگردیسی و آیین تشرف در شاهنامه به روایت تصویر. ادبیات تطبیقی(فرهنگ زبان و ادب فارسی)، 7، 128-154.##نهفته، ع. (1395). سنگها و کوزهها. کابل: تاک.##نیکروز، ی.، و خلیلی جهرمی، ج. (1396). تحلیل دگردیسی اسطورۀ مهر در شعر آرش کمانگیر سرودۀ سیاوش کسرایی. پژوهش زبان و ادبیات فارسی، 44، 103-130.##Altez-Albela, F. R. (2011). The Body and Transcendence in Levinas’ Phenomenological Ethics. Kritike, 5, 36-50.##Babak, M. (2017). The lost dimension of meaning in classic narratological semiotics. Tehran: Elmi-oFarhangi.##Beaney, T. (2016). Metamorphosis in Modern German Literature: Transforming Bodies, Identities and Affects, Cambridge cb1 2la: Legenda.##Clute, J., & Grant, J. (eds.) (1997). The Encyclopedia of Fantasy. London: St. Martin’s Press. Clute, John and John Grant (eds.). The Encyclopedia of Fantasy. London: St. Martin’s Press.##Feldherr, A. (2002). Metamorphosis in the Metamorphoses. In P. Hardie (Ed.), The Cambridge Companion to Literature, pp. 163-179). Cambridge: Cambridge University Press. doi:10.1017/CCOL0521772818.012##Greimas, A. J. (2010). De I’imperfection. Trans by Hamid Reza Shairi, Tehran: Quqnoos.##Griffin. M. (2015). Transforming Tales: rewriting metamorphosis in medieval French literature. umited kingdom: oxford university press.##Hawes, G. (2006). Metamorphosis and Metamorphic Identity. presented in AHCCA. postgarndute conference, 2, 21-42.##Hopp, W. (2012). Perception. The Routledge Companion to Phenomenology. edited by Sebastian Luft and Søren Overgaard. New York and London: Routledge.##Kafka, F. (1999). Metamorphosis. Tr. I. Johnston. MalaspinaL Malaspina University-College press.##Karimi, F. (2019). Analysis of the Subject in Iran’s Post-modern Prose Fiction. Tehran: Rozaneh.##Khabbazi Kenari, M., & Sabti, S. (2016). Bodyness in Husserl, Merleau Ponty, and Levinas's phenomenology. Wisdom, and Philosophy, 12(3), 75-98.##Lassen seger, M. (2006). Adventures into otherness. Abo: Abo Akademi university press.##Mani, Kh. (2013). The crown and Other Insects. Kabul: Zaryab.##Massey, I. (1976). The Gaping Pig: Literature and metamorphosis. United states of America: California university press.##McHale, B. (1987). Postmodernist Fiction. London & New York: Routledge.##Mchale, B. (2016). Postmodernist Fiction. Tr. A. Masumi. Tehran: Quqnoos.##Mehnegar, M., Mehrnegar, M., Cheti, R., Khudayar, I., Fahimifar, A. (2013). Analysis of Metamorphosis and Initiation Rules in Shahnameh through Illustrations. Applied Literature, 7, 128-154.##Merleau-Ponty, M. (2005). Phenomenology of Perception. Tr. C. Smith. (first published 1962). New York and London: Routledge.##Mikkonen, K. (1997) The Writer’s Metamorphosis: Tropes of Literary Reflection and Revision. Tampere: Tampere University Press.##Nehefta, A. (2016). Stones and Jugs. Kabul: Taak.##Nikrooz, Y., & Khalili Jahromi, J. (2017). Analyzing the Metamorphosis of the Seal Myth in the Poem of Arash Kamangir. Persian Language and Literature Research, 44, 103-130. ##Piravi Wanak, M. (2010). Phenomenology According to Meleau Ponty. Tehran: Porsesh.##Rahimi, J., & Shairi, H.R. (2010). From supersubject to nonsubject: Alternating manifistations of power in Jean Genet’s play the blacks. Critical Language and Literary Studies, 2, (4), 1-18.##Ranjanbar, A., & Abbasi, A. (2020). Stylistics of “Physical Metamorphosis” in child stories, based on the tensive regime of discourse. Language Related Research, 11, (4), 49-74.##Shairi, H.R. (2017). Semiotic Analysis of Discourse. Tehran: Samt.##Shairi1, H.R. (2019). Semiotic Analysis og Vogue’s Social Discourse: From Rationalism to Idealism. Iranian Journal of Sociolinguistics, 2, (2), 31-37.##Shayeganfar, N. (2016). The Artistic Experience in Merleau Ponty’s Phenominology. Tehran: Hermes.##Shokri, M. (2012). Husserl, Merleau-Ponty and the Concept of Body. Wisdom and Philosophy, 8, (2), 41-56.##Solomon, R. (2000). Continental Philosophy since1750: The rise and fall of the self. Tr. S. Hanai Kashani. Tehran: Qaside Sera.##Stewart, C. (2004). Frameworks of Power. Tr. M. yonesy, Tehran: Experience Explore Collaborative Center.##Vyas, A., & Khan, M. (2016). Paranoid Personality Disorder. The American Journal of Psychiatry, Residents Journals. Vol. 11, Issue 1, 9-11.##Zimmerman, N.K. (2009). Karol Wojtyla and Emmanuel Levinas on the Embodied Self: the Forming of the Other as Moral Self-disclosure. Heythrop Journal, 50 (6), 982-995.##