براتی، پ. (1382). متنهای حقیقی و نوشتههای دروغین. مهر، 43، 13.##پاینده، ح. (1397). نظریه و نقد ادبی، درسنامهای میانرشتهای. تهران: سمت.## پرهیزکار، غ. (1389). واقعیت رسانه و توده در حاد واقعیت بودریار. معرفت فرهنگی اجتماعی، 4، 179ـ 200.## چینی، ت. (1398 الف). ناداستان خلاقانه. ترجمة ن. امنزاده. ناداستان، 1، 210-216.## چینی، ت. (1398 ب). گشایشها؛ روش نمایشی و خلاصهای. ناداستان، 2، 205-214.## دلاشو، م. ل. (1364). زبان رمزی افسانهها. ترجمة ج. ستاری. تهران: توس.## سیدحسینی، ر. (1384). مکتبهای ادبی. جلد 1. تهران: نگاه.## شفیعیکدکنی، م. (1383). ادوار شعر فارسی. تهران: سخن.## شمیسا، س. (1387). بیان. تهران: میترا.## رضایی، ر. (1383). یادداشتهایی دربارة تبدیل قصه به نمایشنامه. هنر، 61، 49-54.## طلوعی، م. (1398 الف). باخانمان. یادداشت سردبیر مجلة ناداستان، 1، 17-20.## طلوعی، م. (1398 ب). کاریدن. یادداشت سردبیر مجلة ناداستان، 2، 17-20.## عادلزاده، پ.، و پاشایی فخری، ک. (1394). بررسی انار در اساطیر و بازتاب آن در ادب فارسی. سبکشناسی نظم و نثر فارسی (بهار ادب)، 1، 361-374.## عطایی، ع. (1400). کورسرخی. تهران: چشمه.## فریزر، ج. (1392). شاخة زرّین. ترجمة ک. فیروزمند. تهران: آگاه.## قهرمانی، ع.، و فرهنگدوست، ا. (1400). بررسی آمیختگی معنامند داستان و ناداستان با کاربست شیوة روایت تودرتو در رمان طیف الحلاج از مقبول العلوی. لسان مبین، 45، 62-80.## موقن، ی. (1369). لوکاچ و مدرنیسم. گردون، 8 و 9، 31-36.## مرادی، ا (1400). بررسی نسبت تاریخ و روایت در فراداستان تاریخنگارانة ادسون آرانتس دوناسیمنتو و خرگوش هیمالیاییاش اثر جمشید خانیان. مطالعات تاریخ فرهنگی؛ پژوهشنامة انجمن ایرانی تاریخ، 48، 115-139.## مرادی، ا.، و جمشیدی، ع. (1401). بررسی وضعیت مهاجران افغانستانی در مجموعة کورسرخی براساس گفتمان دیاسپورایی. مطالعات بینرشتهای ادبیات، هنر و علوم انسانی، 1، 159-184.## نیکسیر، ز. (1400). تحلیل متون رئالیسم سوسیالیستی سالهای 1320-1332 با رویکرد سبکشناسی انتقادی. رسالة دکتری با راهنمایی حسین حسنپور آلاشتی. دانشگاه مازندران.## Adelzadeh, P., & Pashaei Fakhri, K. (2014). Review of Pomegranate in mythology and its reflection in Persian literature. stylistics of Persian poetry and prose (Bahar Adab), 8, 361-374.## Ataei, A. (2021). Koursorkhi. Tehran: Cheshme.##Barati, P. (2003). True texts and false texts. Mehr, 43, 13.## Chaini, T. (2018). Creative Nonfiction. translated by N. Amanzadeh. Nadastan, 1, 210-216.## Chaini, T. (2018). Openings; Demonstration and summary method. Nadastan, 2, 205-214.## Delasho, M. L. (1985). The secret language of legends. translated by J. Sattari. Tehran: Tous.## Fraser, J. (2012). Golden Bough. translated by K. Firouzmand. Tehran: Agaah.## Ghahrmani, A., & Farhangdoost, A. (2021). Investigation of the meaningful fusion of fiction and non-fiction with the use of the nested narrative style in the novel Tefem Al-Halaj by Maqbool Al-Alawi. Lesan Mobeen, 45, 62-80.## Moradi, A. (2021). Investigating the Relationship between History and Narration in the Historical meta-narrative of "Edson Arants Donacimento and His Himalayan Rabbit" by Jamshid Khanian. Cultural History Studies; Journal of Iranian History Association, 12, 48, 115-139.## Moradi, A., & Jamshidi, A. (2022). Investigating the Origins and Ways to Overcome Dignity Anxiety in the novel “Ketb-e kham (Book of Bending). Pazhuhish-I Zaban va Adabiyyat-I Farsi, Art and Human Sciences, 1, 159-184.##Moughen, Y. (1369). Lukács and Modernism. Gardoun Magazine, 8 & 9, 31-36.## Niksir, Z. (2021). Analysis of socialist realism texts of 1320-1332 with a critical stylistic approach, doctoral dissertation under the guidance of Hossein Hasanpour Alashti, Mazandaran University.## Parhizkar, G. (2010). The reality of the media and the mass in the acute reality of Baudrillard. Marifat-I Farhangi Ejtemaii, 4, 200-179.##Payandeh, H. (2017). Critical theory, an interdisciplinary Coursebook, Tehran: Samt.## Rezaei, R. (2013). Notes on turning a story into a play. Art Quarterly, 61, 49-54.## Seyed Hosseini, R. (2004). Literary Schools. vol. 1. Tehran: Negah Publications.## Shafii-Kadkani, M. (2013). Periods of Persian poetry. Tehran: Sokhan.## Shamisa, S. (2008). Figurative Language. Tehran: Mitra.## Tolouei, M. (2018). Bakhaneman. editor's note of Nadastan magazine, 1, 17-20.## Tolouei, M. (2018). Karidan. editor's note of Nadastan magazine, 2, 17-20.##